lunes, 11 de junio de 2012

DARRÉU SOFITA LA FUELGA XENERAL EN LES CUENQUES MINERES




La organización de mocedá d'izquierda soberanista Darréu quier amosar el so sofitu a la convocatoria de fuelga xeneral pal 18 de xunu que les xuntes comarcales de los sindicatos mayoritarios CCOO y UXT anunciaren hai unos díes. Asina pues, llamamos a la mocedá de les cuenques mineres a la movilización caltenía pero tamién crítica y revolucionaria. Ye perimportante'l papel de la mocedá na llucha organizada pol futuru d'estos conceyos del país, unes zones yá castigaes de por sí poles imposiciones y los desmanes del neolliberalismu y el sucursalismu españolista, y qu'anguañu tan viviendo episodios de rempuesta popular pola crítica situación de la minería. Poro, nesti sen, dende Darréu queremos espresar una riestra d'idees que consideramos importantes:

- La militancia de la nuesa organización de mocedá sofita la fuelga xeneral nos conceyos de los valles mineros de forma activa y llama'l restu de mozos y moces d'estos conceyos a movilizase y sofitar la convocatoria.

- Caltenemos que ye perimportante la implicación moza pol fechu simplayu de que son les nueses xeneraciones les que más van sufrir el desmantelamientu de la minería y la industria en les cuenques mineres y nel conxutu del país.

- Per otru llau, apautámonos a esta convocatoria de fuelga xeneral pero nun podemos escaecer el papel determinante de los sindicatos organizadores na situación social que viven anguañu les cuenques y Asturies, sindicatos remanaos por unes cúpules dirixentes totalmente conformes col sistema capitalista y l'status quo vixente, que más alló d'eso, camentamos que solo miren polos sos intereses particulares ya individualistes.

- Respeutu al seutor del carbón, sofitamos les movilizaciones que los trabayadores tan desendolcando y desiximos futuru si o si pal carbón de nueso y atalantamos que la viabilidá d'esti seutor nun ye daqué posible, sinon que tamién necesariu pa les cuenques y p'Asturies. La nacionalización del carbón sedría una forma eficaz d'aparar la inestabilidá de la minería, garantizar el so futuru y reactivar el conxuntu de la economía d'estos valles.

- Per otru llau, queremos denunciar de forma pública la situación d'ocupación policial y militar que tamos viviendo, con numberoses unidaes de Policia Nacional española y Guardia Civil desplazaes al país, que vienen col únicu envís de reprimir les movilizaciones entamaes polos trabayadores del carbón y la clas obrera asturiana en pro del nuesu futuru.

- Dende Darréu creemos que'l siguiente pasu na llucha popular ye la convocatoria d'una fuelga xeneral n'Asturies, qu'afeute a tolos seutores y que seya indefinía, yá que la situación de crisis n'Asturies nun ye temporal nin seutorial, sinon más bien permante y global.

Asina, llamamos a la mocedá de les cuenques mineres a una movilización caltenía nel tiempu y a la fuelga xeneral activa esti prósimu 18 de xunu. Llamamos a les moces y mozos tamién a da-y una perspeutiva revolucionaria y soberanista a esta xornada de fuelga xeneral.

¡18 de xunu: FUELGA XENERAL EN LES CUENQUES MINERES!

¡MOVILIZATE Y ACTÚA!

¡PUXA LES CUENQUES MINERES! ¡PUXA ASTURIES LLIBRE Y SOCIALISTA!

No hay comentarios:

Publicar un comentario