lunes, 17 de diciembre de 2012

El desmantelamientu de les cuenques avanza.

El pozu Candín zarrará l'ún de Xineru 

 

Hunosa anunció'l pieslle del pozu llangreanu de magar l'ún de Xineru, fechu que provocó delles protestes nes sos instalaciones.
Hunosa anunció meses atrás, dientru'l del so plan de pieslle programáu d'instalaciones mineres, el zarru del pozu Candín como primer pieza a baltiar durante l'añu 2013. Los planes asoleyaos por Hunosa a entamos del presente añu espeyaben que durante'l primer trimestre de 2013 pesllaríase Candín, y en 2014 Sotón y María Luisa. Sicasí, los retayos nos fondos mineros podríen adelantar el zarru d'estos y otros pozos, custiones que dirán viéndose col pasu los meses. Amás, la falta de feches concretes facía a los mineros de Candín confiar nel caltenimientu de les instalaciones durante más meses.
L'anunciu d'Hunosa de poner fin a l'actividá de Candín en cuantes entre l'añu 2013 provocó delles protestes de trabayadores, como un intentu d'enzarru, "sofocaos" por representantes sindicales. El fin de les protestes pol recorte de fondos destinaos a la minería ta dexando un regueru constante de despidos, pieslle d'instalaciones, mengües nos sueldos, Espedientes de Regulación d'Emplegu, etc.
Ante ello, l'inmovilismu de CC.OO y SOMA ye manifiestu dende'l fin de la fuelga minera nel branu, na qu'ún de los puntos de movilización importantes tuvo nesti pozu llangreanu, con enzarros que duraron meses y concentraciones y protestes nos esteriores práuticamente a diariu. Agora la so plantilla ve cercanu'l zarru.

infoasturies.net

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario